Subject: Raudteeinfrastruktuuri kasutustasu määrad kodulehel
From: "Ants Ansper" <[email-masked]>
To: "TTJA" <[email-masked]>
Date: Fri, 18 Oct 2024 14:49:50 +0300

Tere!

TTJA
<https://www.ttja.ee/ariklient/raudtee/kasutustasu-maarad#raudteeinfrastru
ktuu> kodulehel on 2024/2025 liiklusgraafikuperioodil toodud välja, et
lisatasu vedurite reservsõitudele   1,03 rong/km ja 0,00261 brutotonn/km.

Kas see on ikka õige info?

Lugupidamisega

Ants Ansper

Juhtivkontroller

Metalli 3, 10615 Tallinn, Estonia

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Mob: +372 5665 6994
 <http://www.operail.com/> www.operail.com

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.